Subscribe:

utorak, 11. rujna 2018.

Palma se ponudio Kiji da joj nađe dečka, a ona mu ju otkrila koje 2 osobine njen novi momak mora da ima (VIDEO)





Poznati političar je voljan da pomogne pobednici "Zadruge 1" u potrazi za emotivnim partnerom




Kristina Kija Kockar razvela se nakon učešća u "Zadruzi" od Slobodana Radanovića i u potrazi je za novim dečkom. Gostujući u emisiji "Amidži šou", novopečena pevačica je otkrila da nema emotivnog partnera, a političar Dragan Marković Palma se ponudio da pomogne.


Kija je rekla da nema ništa protiv.

- U svakom slučaju, može. Pomoć prijatelja. Ja sam sama, nemam nikoga - rekla je Kija.





- Pošto meni to dobro ide. Ja sam oženio, udao najmanje 2.000 ljudi... Je l' imate neki specifičan zahtev ili...? - pitao je Palma Kiju.

- Bitno mi je da je lojalan i veran, za početak - rekla je Kija.


Pogledajte celu situaciju na snimku ispod:


0 komentari:

Objavi komentar