Subscribe:

srijeda, 12. rujna 2018.

"Posvađali smo se oko cuke!" Andrej Atijas se oglasio nakon tuče sa Anabelom



Par se prvo posvađao, a potom i fizički sukobio u stanu u naselju Rakovica u Beogradu
Do sukoba je došlo u utorak 11. septembra oko 23 časa, Foto: Marko Jovanović

Andrej Atijas oglasio se nakon što su se on i Anabela Atijas prvo verbalno, a potom i fizički sukobili u porodičnom stanu u Rakovici.

- To je budalaština. Posvađali smo se oko cuke (psa, prim.aut) i ja sam malo jače vikao! - kaže Andrej.

Atijas je rekao da je policija navodno nakon izvršenog uviđaja otišla, i tvrdi da nije priveden u policiju.

- Pa zašto me nisu priveli ili zadržali ako sam je pretukao? - rekao je Atijas.

Lunina drugarica nakon tuče Anabele i Andreja došla po njihovu ćerku i odvela je iz stana!



Podsetimo, Anabela i Andrej se jesu posvađali oko psa, a svađa je rezultirala time da joj on udari šamar, nakon čega je ona njega izgrebala noktima po licu, što je Atijas i rekao policiji koja je po Anabelinom pozivu došla u stan.



Andrej je Anabelu ošamario, a ona mu je uzvratila grebanjem po licu, Foto: Nikola Tomić
Nakon toga su privedeni u policijsku stanicu u Rakovici, ali su se u međuvremenu pomirili pa je Anabela rekla da neće krivično goniti supruga.

Međutim, kako smo uspeli da saznamo, nadležni organi će ipak razmotriti mogućnost izricanja neke od hitnih mera u skladu sa zakonom o sprečavnju nasilja u porodici, a koje mere su u pitanju saznajte OVDE.

Gagi u šoku zbog tuče Anabele i Andreja: Zovem ih celo jutro, niko mi se ne javlja!



(Telegraf.rs/Alo)

0 komentari:

Objavi komentar