Subscribe:

nedjelja, 9. rujna 2018.

Miljana pričala o svom sinu, pa spomenula Ivana Marinkovića, a ovaj njen lapsus nasmejaće vas do suza!



Miljana je imala hit izjavu i lapsus kojim je zabavila sve zadrugare



Miljana Kulić poznata je po tome što svojim simpatičnim izjavama zabavlja kako svoje cimere, tako i gledaoce kraj malih ekrana.




Mirko Gavrić, Zorica Marković, Marija Kulić i ostali zadrugari sedeli su u bašti i vodili opušteni razgovore o svakidašnjim temama.

Mirko se pohvalio o zahvatima koje je uradio na svom licu: "Ovo je 21.vek i ako ljudi mogu da idu da stavljaju trepavice, zube i sve, što ne mogu ja da popravim prirodnim putem. Evo recimo usne, ovo je ovde sve moje, ali uglovi su bili uvučeni, meni su oči ko sova, nos mi je veliki, glavudža mi ovolika", žalio se Mirko dok su ga ukućani tešili da to nisu ni primetili.

Ubrzo se i Miljana uključila u razgovor i došla do genijalnog zaključka.



- Mama kaže za Željka kada napuni 18 - 19 godina da uradi botoks. Ivan je lep čovek, možemo da pričamo šta god hoćemo, da je ovakav i onakav, on je lep čovek, mislim da se nije "dezinformisao" od alkohola - rekla je Miljana, nakon čega ju je Gavrić sa osmehom na licu ispravio.

(Telegraf.rs)

0 komentari:

Objavi komentar